Nyårslöfte

Efter en mysig dag hemma hos Jenny, Mathias å gulliga Tindra med god mat, trevligt umgänge och roliga lekar för Freja så var jag å Tomas igår på OD. Vi lämnade Frejski hemma hos snälla gudmor Loppa. Vi hade lite ångest över detta då Freja håller på att få en tand och var grinig och hade feber. Men det gick bra och vi fick en trevlig kväll med David Batra och Roger Pontare.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra. Vill ha ett bra nyårslöfte i år. Inte det gamla vanliga. "Jag ska börja jogga." "Jag ska börja äta rätt." "Jag ska gå ner i vikt." Neji år ska jag ha något bra. Som att inte ljuga. Ni vet hur det är, någon frågar om jag vill koma hem tilldemen man villlixom inte egentligen. Då säger man något fånigtsom jag är sjuk eller jag har så mycket. Nej nu ska jag säga som jag verkligen tycker. Inga små vita lögner längr. Så nu bör ni akta er. Ja jag säger ju sanningen till de allra flesta men vissa... ni bör akta er som sagt... eh skrivet...

Var inte det ett bra löfte?

Bilder från helgen:

Kommentarer
Postat av: annica

det låter bra!

men guu va Tindra har blivit stor. söt ungar!!

2008-12-08 @ 12:12:10
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha 9 år sen fy fan vad gamla vi börjar bli. Men jag minns faktiskt inte vad den lesbiska spindeln var för nåt...

2008-12-08 @ 20:46:03
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Vickie

Fan va bra. Mer ärlighet till folket! Varför är dina kort så mörka? Man ser ju knappt flickebarnet ju!!! :) Kram!

2008-12-08 @ 22:23:25
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0