Gott nytt år!!!

Jaha så var det snrt slut på det underbara året 2008. Om jag tittar tillbaka så var det ett bra år, bara för att mitt underbara urgulliga barn kom till världen. Mmmm. Sen hände de vl inte så mycket mera än att jag till fulllo koncentrerade mig på henne. Men ett bra år har det varit.

Idag har jag fixat soffan, bytt överdrag alltså. Enklare än jag trodde, men nu e sofan vit.  får se hur länge den är vit...



Ja och nu när Frejski kryper omkring så gör hon bara bus...


Hehe sötnosan...
Ha en bra dag å en mysig nyårsafton önskar familjen Myhrberg!

Kommentarer
Postat av: ahlqvistarna

gott nytt på er me!!!

hon ser verkligen full i bus ut lill tösan, hehe,

fin soffan blev! inge chocklad där nu va?

kram

2008-12-29 @ 16:00:48
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Tips till vitsoffan (den blev jättefin) är att blöta med yes-diskmedel - fungerar finfint om det är någon fläck. Annars är klorin grymt bra, att ta lite på en tops bara. Vips så är fläcken veck.

2008-12-29 @ 17:12:06
Postat av: svägerskan

ha ha va det efter att Aron hade gosat i eran soffa... du lär nog få tvätta den många gånger under Frejas uppväxt... gott nytt år till er alla!

2008-12-30 @ 18:30:55
Postat av: linda

Sötaste ungen i världen! :) Saknar er alla 3 jätte mycket! kramar "Tant" Linda ;)

2008-12-31 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0