Dan före dan!!!

Usch igår blev jag tokig på datorn. Den fungerade inte... och Freja sov i FYRA TIMMAR på dagen så jag hade astråkigt. INGET att göra. Inget bra på tv... Sen kom jag på en massa saker som jag hade kunnat göra men då var det försent.


Men i helgen har vi haft det bra. Jenny och Mathias kom förbi med Tindra i lördags. Tindra och Freja leker ju så bra så det var jätteskoj. De ska fira jul ute hos Tage så vi kommer att ses mera. Sen ska det nya året firas hos de i Strängnäs.

Jag hade konsert både lördag å söndag. Det gick väl bra antar jag. Inga större fel...

Jag har visst vunnit  "veckans blogg". Hehe jag undrar vad jag tävlade mot... Tycker inte att jag är värd att vinna den, skriver ju inte för någon annans skull, mest för min egen. Men det är alltid kul att vinna så jag klagar inte.

Nu ska Freja få bada sen ska vi leka lite. När hon sen sover ska jag dammsuga och torka golv nere, sen ska jag duscha. När Tomas kommer hem ska granen kläs å i kväll ska vi till morbror Pelle på julgröt. Kul!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: annica

hehehe. ja så blir det nog!

grattis till veckans blogg!!!

kram

2008-12-23 @ 10:14:36
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0