Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan...

Shit va jag har varit duktig nu! Har städat hela huset. Mmm så skönt när det är gjort. Man får samma känsla när man tränar. Skitjobbigt innan, lite jobbigt under, men åh en sån härlig känsla när det är gjort! I eftermiddag ska vi bara leka lite å ikväll ska jag på kör igen. Mycket sjungande så här före jul. Konsert både på lördag å på söndag. På lördag är det i Faringe kl 18 å på söndag är det i Knutby kl 18. Jag tycker om det!

Jag ska sjunga en duett på söndag med Anna från kören. Hon har aldrig sjungit för publik förr och hon e jättenervös. Jag kommer inte ihåg hur det kändes att vara så nervös. Jag har ju sjungit inför folk sen jag gick i trean å sen gick jag ju musikgymnasium och då fick man sjung minsann. Två lektioner i veckan hade jag sånglektion och en gång i veckan (tre timmars lektion!) hade vi enemble. Sen hade jag gitarrlektioner och gehörslektioner, rytmlektioner och musikhistoria. Konstigt att man inte tröttnade. Men efter allt detta så blir ja kapt nervös längre. Jg v atjagtesjugero Carola, och ofta blir det fel. Men jag älskar att sjunga och jag hoppas inte att det låter alldeles fördjävligt. I så fall får ni säga det...

Nej nu blir jag förbannad på min dator. Hon vägrar att skriva varannan bokstav. Så då vet ni varför det blir fel ibland.

Igår var jag till Uppsala med svärfar. Han har ju svårt att ta sig någonstans, så jag tyckte att jag kunde ställa upp så att han kunde köpa några klappar å julmat. Veckans goda gärning gjord. Nu borde jag få många bra julklappar. Det ultimata vore en nylonsträngad Levinare... Man får väl önska?

Kommentarer
Postat av: Annica

man får önska sig presis vad man vill, man vet aldrig, tomten kanske lyssnar, hihi

2008-12-19 @ 08:44:44
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Loppa

Snart kommer jag :)

2008-12-19 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0