9 dagar kvar...

Varför stressa? Hatar folk som stressar upp sig för ingenting. Så onödigt. Vad bra kommer av att stressa? Det är inte kul att gå på stan nu på eftermiddagarna eller på helgerna. En massa människor som julhandlar, stressar kring för att de inte vet vad de ska köpa. Jag e klar för länge sen. Det är så skönt när man är klar med julklapparna innan december startar. Sen kan jag bara njuta av hela december. Det går ju så fort, särskilt december bara springer iväg.

Nu ska jag tyvärr in till stan både imorgon och på onsdag. Men det är på dagarn så jag ber för att det inte kommer att vara så mycket människor ute då. Imogon ska jag in och köpa tak så att köket får ett helt tak,sen ska jag förbi IKEA och byta en lampa som vi köpt. Sen på onsdag lovade jag att ta med mig svärfar in till stan. Han kommer ju ingenstans stackarn. Men snälla jag ger gärna bort en av mina dagar till honom. Hihi.
Det är lampan över bordet som ska bytas.

Nu har jag ordnat Frejas säng så att hon inte kan ramla ur. Hon har ju börjat dra sig upp på knä nu och när som helst kommer hon upp på fötterna och då kan hon ju ramla ur sängen. Men inte nu. Jag är så nöjd att jag fixade det. Är lika fingerfärdig som en flodhäst. Jag är så opraktiskt så att det är läskigt. Tur att jag gifte mig med en praktiker... Nu sover donnan och jag vilar mig lite. Gick faktiskt en promenad idag. Har inte gjort det på flera veckor då jag har hostat så. Jag hostar än men var tvungen att gå ut i solen en stund. Tog mig fram till Solvalla affären idag, det är väl tre kilometer i alla fall. Undrar om jag ska börja gå dit varje dag. Det vore fan så behövligt...

Ska till jobbet ikväll. Det är julklappsdelning. Vi utgår från namnet på dagiset; LUSTIGKULLEN, när vi köper julklappar. Första året handlades det klappar på L sen på U osv. Nu har vi kommit till K. Jag har alltid köpt något snuskigt... Alla tycker att det är urkul så det är ju synd att sluta med en tradition. Första året jag var med var det I, då köpte jag Isbitar som såg ut som snoppar. Förra året var det G, då blev det godissnoppar och godisbröst. Nu är det dags för K, gisa vad det blev? Hehe.

Undrar vad jag får? En Kryssning som mina föräldrar gjorde vore inte så dumt...

Kommentarer
Postat av: Annica

thank u babe

2008-12-15 @ 18:13:59
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: caroline

Fick du nå skoj?

2008-12-22 @ 15:01:49
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0